Antibabo is Always Open For All Of You!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Animes & Dramas

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Animes & Dramas   Tue Dec 09, 2008 5:06 am

What are your favorite animes & dramas? Or name some u watched.

Dramas
-My Lucky Star(C)
-Why Why Love(C)
-Smiling Pasta(C)
-Beethoven Virus(K)
-Devil Beside You(C)
-Miss No Good(C)
-It Started With a Kiss & They Kiss Again(C)
-Stairway to Heaven(K)
-Hana Yori Dango(J)
-Hana Kimi(J)
-Hong Gil Dong(K)
-Handsome Siblings(C)
-Legend of the DemiGods(C)
-Full House(K)
-You Are My Destiny (K) *still currently watching*
-Sailor Moon Live Action (J)
-The World They Live In (K) *still currently watching*
-Coffee Prince(K)
-Fated to Love You(C)
-18 Vs 29(K)
-1% of Anything(K)
-All In (K)
-Last Friends(J)
-Delightful Girl Choon-Hyang(K)
-Exhibiton of Fireworks(K)
-Goong(K)
-Gokusen 1 2 & 3(J)
-9end 2outs(K)
-I'm sorry I love you(K)
-Lovers in Paris(K)
-A Game About Love(C)
-Brown Sugar Macchiato(C)
-Legend of the Brown Sugar Chivalries(C)
-Legend of the Star Apple(C)


etc... i got so much more

Animes
-Shugo Chara & Doki
-Vampire Knight & Guilty
-Sailor Moon
-Skip Beat
-Naruto
-Inuyasha
-Prince of Tennis
-Ultra Maniac
-Marmalade Boy
-Kodocha

ill put more later can't think of any right now


Last edited by XiaoHua on Sat Dec 13, 2008 3:34 am; edited 2 times in total
Back to top Go down
View user profile
Eternity
Sexy Ruler of Love
avatar

Female
Number of posts : 295
Headline : ~a girl filled with love by her hubby~
Location : Canada
Job : Crazy Exciting Girl
Registration date : 2008-12-01

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Tue Dec 09, 2008 10:14 pm

i like prince of tennis alot! it is my favourite!

it started with a kiss is good, did u ever watch 1 litre of tears!
Back to top Go down
View user profile
j0sh2
Worker
Worker
avatar

Male
Number of posts : 91
Age : 22
Headline : what do you mean?!
Location : behind you
Job : being bored
Registration date : 2008-12-01

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Wed Dec 10, 2008 3:21 am

ahaha i personally don't like any of those, which is because most of the animes are the mainstream ones that get a bit annoying

While the Dramas i've never heard of i don't watch drama stuff so yeah
Back to top Go down
View user profile
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Wed Dec 10, 2008 3:24 am

lol josh and OMG i heard 2litre of tears is really good but i never got the chance to watch it f3
Back to top Go down
View user profile
Saint
Beginner
Beginner
avatar

Female
Number of posts : 12
Age : 25
Location : Sweden
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Wed Dec 10, 2008 7:37 am

Drama:
1 Litre of Tears [J]
Hana Yori Dango [J]
Hana Yori Dango 2 [J]
Proposal Daisakusen [J]
Celeb to Binbo Taro [J]
Nobuta wa Produce [J]
Ryuusei no Kizuna [J]
Dragonzakura [J]
Hana Kimi [J]
Kurosagi [J]
Giragira [J]
Koizora [J]
Devil Beside You [C]
Bull Fighting [C]
My Girl [K]
Full House[K]
Over the Rainbow [K]
Autumn Take [K]

Anime
Full Metal Alchemist
Aishiteruze Baby
Ayashi no Ceres
Claymore
Naruto
Nana
D.N.Angel
Capeta
Da Capo
Daa Daa Daa
Marmalade Boy
School Days
The Melancholy of Haruhi Suzumiya


Yeap. It's alot. And I've got lots more. I'm a hardcore drama/anime/manga fan. ;D


Last edited by Saint on Thu Dec 11, 2008 2:05 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
hawkpride123
Worker
Worker


Number of posts : 71
Registration date : 2008-12-03

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Wed Dec 10, 2008 1:20 pm

I don't care what you guys say, Bleach, Rurouni Kenshin, and Yu Yu Hakusho are the best 3 animes ever. Shame the last two got cancelled :(
Back to top Go down
View user profile
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Wed Dec 10, 2008 2:12 pm

lol YU YU HAKUSHO!!!
Back to top Go down
View user profile
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Wed Dec 10, 2008 2:12 pm

zomg saint ur my other drama buddy u should def watch some of the taiwanese drama!!
Back to top Go down
View user profile
Saint
Beginner
Beginner
avatar

Female
Number of posts : 12
Age : 25
Location : Sweden
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Thu Dec 11, 2008 1:48 pm

I will when I have time ;DD But omg. I'm so busy with school and stuff right now. (yet I've still got time for maple, don't ask. @_@;) ehehehe. But either way, I'm a Mike He & Rainie Yang fan. I'll definitely watch Why Why Love sometime =X. Oh I did watch Coffee Prince till like episode 10. I don't know why I stopped watching it tho...I should continue. @o@;;; But I'm so into Japanese stuff rite now and I'm currently watching Giragira, SCANDAL, Bloody Monday, Ryuusei no Kizuna and Celeb to Binbo Taro >____<;; So we'll see. I'll definitely spend this Christmas watching drama. heeeeh. I'm a geek, so what. x]]

ps. if you've got any reaaaally good drama that you suggest, tell me. ;D i'll give it a try! (=
Back to top Go down
View user profile
Saint
Beginner
Beginner
avatar

Female
Number of posts : 12
Age : 25
Location : Sweden
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Thu Dec 11, 2008 2:04 pm

oohhhh btw!! you've just gotta watch 1 litre of tears (if you haven't already)!!!! Omggg, it's the saddest drama I've watched in my entire life. I think I weeped millions and billions of times. ;____; and almost everybody whom I've recommended this drama to has weeped! even my brother LOL. And he doesn't cry alot I tell ya. =DD...
Back to top Go down
View user profile
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Thu Dec 11, 2008 4:15 pm

YEAHH OMG MY COUSIN (aka john's sister) said it was madd sad and soo good shes like telling me to watch it!! when i have time and feel like it ill try it XDD
dude if u have msn or aim add mee<33
AIM: M0J0 J0K0 (0=zeros)
MSN: xxjokoxx@Hotmail.com
Back to top Go down
View user profile
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Thu Dec 11, 2008 4:16 pm

and im really into more of chinese dramas ;DD

oh did u watch last friends? the japanese drama??
it was madd good even tho it was like about "lesbians"
Back to top Go down
View user profile
Saint
Beginner
Beginner
avatar

Female
Number of posts : 12
Age : 25
Location : Sweden
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Thu Dec 11, 2008 5:19 pm

Omgg. I can't believe I missed that drama. MY FAVOURITE ACTORS ARE IN IT. *glaaaaaare SLASH drooooool* *0*;; k. I'm downloading it rite now. :DDD

I'll add you on msn tomorrow. I've gotta go to bed bow @__@;; got a test coming up tomorrow. =[[ EWW SCHOOL. ;_; WE'LL CONTINUE THIS DISCUSSION ON MSN. :DDD.
Back to top Go down
View user profile
Saint
Beginner
Beginner
avatar

Female
Number of posts : 12
Age : 25
Location : Sweden
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Thu Dec 11, 2008 5:23 pm

or maybe I'll just add you now and then go to bed. =XXX. and my internet's been lagging reaaaally badly these past few hours. omgz. I'm totally not downloading anything. totally. (downloading stuff makes my internet aloooooot slower) yeap. ._____. ....
Back to top Go down
View user profile
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Fri Dec 12, 2008 1:48 am

LOL xDDD hope u did well on ur test? or will do well? lol
Back to top Go down
View user profile
Saint
Beginner
Beginner
avatar

Female
Number of posts : 12
Age : 25
Location : Sweden
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Fri Dec 12, 2008 1:32 pm

I DID REALLY WELL. =DDD. *happy* (I think at least... o-o;;?) Owell. I answered on everything but I'm not really sure if it's right. There might be lotsa wrong. DD: But either way!! it was like sooooo easy stuff!! like like... for example, what's 3^5 x 5^3 etc etccc... omg. too easy. @_@. Ohhh and stuff like 450ppm of 600kg. ....Sweden's not rly advanced in math I tell ya. :D....

Btw, what's the best drama you've ever watched? *o* YOU'VE JUST GOTTA WATCH 1 LITRE OF TEARS NO MATTER WHAT! or else I'm gonna........ force you to? LOL. But it's something I strongly recommend. :D..!
Back to top Go down
View user profile
Charizard
CEO
CEO
avatar

Male
Number of posts : 408
Age : 26
Headline : Charizard will pwn ur pokemon.
Location : Canada
Job : Sex Instructor
Registration date : 2008-12-06

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Fri Dec 12, 2008 9:14 pm

lmaooo i like some dramas,
but i dont have the time to watch them
LOL
for anime
Bleach, OnePiece, HunterxHunter,




POKEMON FTW~!
Back to top Go down
View user profile
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Sat Dec 13, 2008 3:29 am

haha alright ill make sure i watch 1litre of tears after my finals are over
and glad u did well on ur test lol
hmm there are too many dramas that i like to be considered one of my "best"
i would say for chinese dramas i really enjoyed Handsome Siblings & My Lucky Star
for Korean dramas i enjoyed Hong Gil Dong & Full House
for Japanese dramas i enjoyed Gokusen&Hana Yori Dango
Back to top Go down
View user profile
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Sat Dec 13, 2008 3:29 am

Oh btw john MAKE SOME TIME TO WATCH THESE DRAMAS LOL
and ALSO do u still watch the new gay pokemons?
Back to top Go down
View user profile
Charizard
CEO
CEO
avatar

Male
Number of posts : 408
Age : 26
Headline : Charizard will pwn ur pokemon.
Location : Canada
Job : Sex Instructor
Registration date : 2008-12-06

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Sat Dec 13, 2008 4:19 pm

I WILL MAKE SOME TIME!!!
lmaoo i shall try >=D
oh and the new pokemons, ehh just watched them over the internet to be done with
i wasnt that bad
Back to top Go down
View user profile
Charizard
CEO
CEO
avatar

Male
Number of posts : 408
Age : 26
Headline : Charizard will pwn ur pokemon.
Location : Canada
Job : Sex Instructor
Registration date : 2008-12-06

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Sat Dec 13, 2008 4:19 pm

p.s.
the classics are the best!
Back to top Go down
View user profile
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Sat Dec 13, 2008 7:11 pm

LOLOLOLOL
ewwww the new pokemons so retarded!!!
ne ways i have no tv at home so i cant watch kidsWB on saturday morning...
pooppieeee rofl!!
ne whoos yeahh.... rofl
Back to top Go down
View user profile
Charizard
CEO
CEO
avatar

Male
Number of posts : 408
Age : 26
Headline : Charizard will pwn ur pokemon.
Location : Canada
Job : Sex Instructor
Registration date : 2008-12-06

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Sun Dec 14, 2008 12:34 am

theres something called watching it online?
XD
Back to top Go down
View user profile
XiaoHua
Manager
Manager
avatar

Female
Number of posts : 278
Age : 28
Location : USA, New Jersey
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Sun Dec 14, 2008 11:47 am

LOL really? o.o where??
Back to top Go down
View user profile
Charizard
CEO
CEO
avatar

Male
Number of posts : 408
Age : 26
Headline : Charizard will pwn ur pokemon.
Location : Canada
Job : Sex Instructor
Registration date : 2008-12-06

PostSubject: Re: Animes & Dramas   Sun Dec 14, 2008 12:26 pm

ahhahaha google is you best friend!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Animes & Dramas   

Back to top Go down
 
Animes & Dramas
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AntiBaboMS :: Community Forums :: Random Convos-
Jump to: